آکواریوم ریپلی تورنتو، کانادا (Ripley) - مجری سفرهای گردشگری

آکواریوم ریپلی تورنتو، کانادا (Ripley)

آکواریوم ریپلی در قلب تورنتو واقع شده است. در تمام 365 روز سال باز است. این بزرگترین آکواریوم مسقف کانادا است و یکی از بزرگترین نمایشگاه های ماهی ژله ای(jelly fish) در جهان است و دارای استخرهایی با کوسه های بامبو و نمایش غواصی به صورت زنده است. تجربه هیجان انگیز قدم زدن در میان تونل زیرآبی تا رقص ماهی های ژله ای های اقیانوس آرام با رنگ های فوق العاده چیزهایی هستند که حتما باید با چشم خود ببینید. با خرچنگ های هالووین روبرو شوید و از تماشای آرامش دریایی آبی لذت ببرید. در این آکواریوم بیش از هزار نوع  موجود جدید قرار دارد که باید آنها را ببینید، از ماهی های فلش لایت گرفته تا ماهی های مرجانی و بسیاری دیگر.

آکواریوم ریپلی تورنتو، کانادا (Ripley)

نکات قابل توجه آکواریوم ریپلی (Ripley)

آب های سراسر جهان را در قلب تورنتو کندوکار کنید! با حدود 20 هزار از انواع حیوانات، 100 ها صفحه نمایش تعاملی، و کوسه ها و اره ماهی ها را ببینید. حتما از تونل زیر آب دیدن کنید، مجموعه جلی فیش ها را ببینید و از نمایش غواصی زنده لذت ببرید.

در میان تونل زیر آب در Dangerous Lagoon قدم بزنید و از نزدیک حیوانات آکواریوم را تماشا کنید، حیواناتی مانند کوسه ها و اره ماهی ها و بسیاری دیگر.

از دریاچه بزرگ کانادا در گالری آب های کانادا دیدن کنید، جایی که 17 نوع زیستگاه مختلف را میتوانید بیابیدکه تنوع فوق العاده زیست بوم ها را در کانادا نشان میدهد، از جمله نمایشگاه Pacific Kelp که با یک شبیه ساز موج، فضای ساحل کلمبیا را شبیه سازی میکند.

خودتان را در بین ژله ها و سیاره های ژله ای محصور کنید. صفحه نمایش هایی که تغییر رنگ میدهند کاری میکنند که شما احساس کنید در سیاره ی دیگری هستید!

برنامه زنده غواصی را از دست ندهید در این شوی زنده یک غواص با مربیان آکواریوم و هچنین مخاطبان ارتباط برقرار میکند که میتوانید اطلاعات زیاد در مورد حیوانات و زیستگاه آن ها کسب کنید.

نکات:

تقویم آنلاین را برای اطلاع از ساعت های کاری بررسی کنید.

برنامه غواصی  و غذا دادن به حیوانات هرروز اجرا میشود.

راهنمای تور موجود است.

توجه داشته باشید که افراد زیر 13 سال بدون یک فرد همراه بزرگسال نمیتوانند وارد آکواریوم شوند.

امکانات آکواریوم ریپلی (Ripley)

غذا: کافه Ripley

گیفت: گیفت شاپ Cargo Hold، ایستگاه عکس Ripley

بهترین زمان برای بازدید: برای اینکه درگیر شلوغی نشوید قبل از ساعت 10 صبح و بعد از ساعت 3 بعد از ظهر بروید.

منبع: citypass.com
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 62

به "آکواریوم ریپلی تورنتو، کانادا (Ripley)" امتیاز دهید

6 کاربر به "آکواریوم ریپلی تورنتو، کانادا (Ripley)" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکواریوم ریپلی تورنتو، کانادا (Ripley)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید