باغ وحش تورنتو کانادا - مجری سفرهای گردشگری

باغ وحش تورنتو کانادا

به صورت آنلاین بلیت این باغ وحش را بخرید و بازدید خود را برنامه ریزی کنید. تجربه جدید شما از این باغ وحش شامل یک نقشه پیاده روی جدید ، تورهای اختصاصی منحصر به فرد و یک سفر سافاری (هر دو به طور جداگانه باید رزرو شود) است. همه اعضا و مهمانان باید بازدیدهای خود را از قبل رزرو کنند.

باغ وحش تورنتو کانادا

حیوانات سراسر جهان را تماشا کنید

باغ وحش تورنتو به 7 منطقه جغرافیایی تقسیم شده است: اندونزی-مالایا، آفریقا، امریکا، استرالیا، اروسیا، کانادا و Tundra Trek. حیوانات هم در فضای باز و هم فضای بسته قرارگرفته اند که در این حالت نیاز است از ماسک استفاده کنید.

برای بازدید از باغ وحش تورنتو برنامه ریزی کنید

با نقشه جدید این باغ وحش میتوانید بازدید خود را برنامه ریزی کنید. مسیرهای یک طرفه در سراسر باغ وحش به شما این امکان را می دهد بسیاری از حیوانات مورد علاقه خود را با فاصله فیزیکی مناسب، مشاهده کنید. هنگام برنامه ریزی بازدید خود، در  وب سایت باغ وحش تورنتو ، در مورد اقدامات ایمنی بیشتر بخوانید.  

بیشتر باغ وحش در فضای باز است ، اما محوطه های سرپوشیده هم دارد. این فضاهای سرپوشیده شامل بخش جنگل بارانی آفریقا ، استرالیا ، هندو مالایا ، خانه زرافه ، گبفت شاپ ، بحش عضویت ، سرویس بهداشتی و رستوران است.

همچنین می توانید با بازدید از باغ وحش، Scenic Safari (سافاری) هم رزرو کنید. در مسیرهای مخصوصی که چشم انداز ویژه ای دارد میتوانید از حیوانات بازدید کنید، اینها مسیرهایی است که برای بازدید کننده ها بسته است. میتوانید در سافاری بنشینید و به راحتی از باغ وحش بازدید کنید و درباره حیوانات بیاموزید.

از حیات وحش حفاظت کنید

حفاظت از حیات وحش موضوعی داغ در دنیای امروز است و باغ وحش تورنتو نکات و تحقیقات عالی در مورد جلوگیری با انقراض ، مانند پذیرش حیوانات در باغ وحش را ارائه می دهد. باغ وحش تورنتو همچنین در بسیاری از اقدامات حفاظتی از جمله تولید مثل، تحقیقات در مورد زیستگاه و گونه های حیوانات و موارد دیگر شرکت می کند.

باغ وحش را به خانه خود بیاورید

باغ وحش را با فعالیتها و منابعی که یادگیری را برای بچه ها سرگرم کننده و راحت تر کرده است، ببینید و سرگرم شوید. افراد جوانتر را میتوانید در مدرسه آنلاین باغ وحش ثبت نام کنید ، در گردش های مجازی  میتوانید در حالی که در خانه خود با لباس راحتی نشسته اید، به سادگی در باغ وحش بگردید.

در واقع شما می توانید از نزدیک با حیوانات و مراقبان باغ وحش بدون اینکه کاناپه خود را ترک کنید ، از نزدیک دیدن کنید. سوالاتی از نگهبانان باغ وحش دارید؟ در ارتباطات زنده تعاملی میتوانید سوال خود را بپرسید و در مورد حیوان ها و قسمت های مختلف باغ وحش بیاموزید.

چطور به باغ وحش تورنتو برویم؟

با خودرو: از بزرگراه 401 شرقی یا غربی به جاده Meadowvale بروید و در سمت شمالی جاده Meadowvale به دنبال تابلو باغ وحش تورنتو بگردید

با TTC: در طول تابستان میتوانید از ایستگاه Kennedy با اتوبوس 86A  یا از ایستگاه Don Mills و ایستگاه Rogue Hill GO با اتوبوس  85 Sheppard East به این باغ وحش بروید.

با قطار GO : از ایستگاه Rogue Hill GO با اتوبوس TTC 85 Sheppard East به این باغ وحش بروید.

نکات قابل توجه

  • در اینجا با یکی از بزرگترین خزندگان در جهان به نام Aldabra، لاک پشت های راسپوتین، کوئنی و مالیلا، بچه اسب آبی پنه لوپه و بچه گوریل چارلی در جنگل های بارانی آفریقا آشنا شوید.
  • (بازگشایی در دسامبر) Terra Lumina: پیاده روی شبانه مسحور کننده به سمت آینده ای روشن.

Terra Lumina بازدیدکنندگان را به سفری نورانی از آینده سیاره ما می برد. با عبور از یک درگاه ، مسافران به یک چشم انداز خارق العاده از سال 2099 منتقل می شوند ، زمانی که انسانها یاد گرفته اند که در هماهنگی با طبیعت زندگی کنند و از سیاره ما و حیات وحش که آن را خانه خود میدانند محافظت کنند.

  • از جغد ها، گرگ های قطب شمال ، روباه های قطب شمال و سایر حیوانات ، از خانواده خرس قطبی باغ وحش درفضایی با مساحت 10 هکتاربازدید کنید.
  • به بخش Kangaroo Walk-Thru بروید و در میان کانگوروهای غربی قدم بزنید.
  • از گفتگو با نگهبان حیوانات لذت ببرید و در پنج محوطه سرپوشیده که حیوانات از سراسر جهان در آن نگهداری میشوند، بگردید. به علاوه برنامه های Amazing Animal Show یاSplash Island را در ماه های تابستان از دست ندهید.
  • بخش مهیج Wild Rouge، دارای یک زیپ لاین با تم زیست محیطی، میهمانان را از طریق یک کابل 300 متری با سرعت بیش از 40 کیلومتر در ساعت منتقل می کند و در پایان پس از یک زیپ لاین مهیج، بر سکو فرود می آید.

نکات

  • برای اینکه بازدید خود را برنامه ریزی کنید، میتوانید نقشه باغ وحش را دانلود کنید و برنامه زمانبندی راچک کنید.
  • بخش Kids Discovery Zone به صورت فصلی باز است و بستگی به شرایط آب و هوا دارد

امکانات

  • غذاخوری: انواع رستوران ها موجود است. بعضی از آنها فصلی هستند.
  • گیفت شاپ: فروشگاه Zootique و شش فروشگاه دیگر نیز موجود است بعضی از آنها فصلی هستند
  • کالسکه:
    • کالسکه 8 دلارکانادا
    • کالسکه دو نفره 10 دلار کانادا
    • واگن 8 دلار کانادا (به علاوه 5 دلار ودیعه قابل استرداد برای هر یک نفر)
منبع: citypass.com
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 80

به "باغ وحش تورنتو کانادا" امتیاز دهید

4 کاربر به "باغ وحش تورنتو کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ وحش تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید